czwartek, 13 czerwca 2013

Informacja.



Nowy rozdział dopiero po sesji.
Przepraszam.

9 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwoscia :)) powodzenia na sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepraszaj, nauka na pierwszym miejscu.
    my poczekamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;*
    My damy radę i poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam...?
    Warto czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyłam czytać tego bloga i strasznie mi się podoba. Mikołaj to niezły kombinator, ma dopiero 5lat, a wydaje się jakby był starszy :) powodzenia na sesji :)
    PS. Czytałam w komentarzach, że pisałaś już blog o Nowakowskim bodajże. Mogłabyś mi przesłać link?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie musi być jakiś powód, skoro go nie ma, tak? możecie nie naciskać? każdy ma prawo do swojego życia, a autor to tylko człowiek.;p a jak Ci się nudzi, to poczytaj sobie stare rozdziały albo inne opowiadania Agg.

      Usuń